dijous, 12 de maig del 2011

NO PODRÀ SER. Comunicat conjunt dels organitzadors del debat en femení

Per motius aliens a les entitats organitzadores, ens veiem obligats a suspendre el debat previst per aquest dissabte, 14 de maig, amb les candidates de totes les llistes per l'alcaldia de Balaguer.

Un dels partits majoritaris convidat, tot i haver confirmat la seva assistència, en el darrer moment ha declinat la invitació. Hem considerat oportú, per tant, suspendre l’acte.

En referència al fallit debat femení previst per aquest dissabte, les cinc entitats organitzatives anunciem que la nostra intenció ha estat sempre la de cohesionar els ens socials de Balaguer utilitzant-los com a eina per traslladar a la ciutadania els programes dels partits polítics més enllà dels candidats.

La nostra pretensió ha estat i continua sent la de posar al servei dels partits i de la ciutadania un altaveu per difondre el programari electoral en temes com el model de ciutat o la joventut des d’una òptica innovadora i allunyada dels vicis polítics dels candidats. Lamentem que el format d'aquest debat hagi estat mal entès.

Us preguem que disculpeu les molèsties,

Associació de Dones d’Almatà

Casal Pere III – Ateneu de Balaguer